Meest gestelde vragen

Onderstaand een overzicht van de meest gestelde vragen

Bestelvragen

Je kunt je bestelling zeker retourneren. Houd er echter wel rekening mee dat dit niet mogelijk is voor producten die vers zijn, of die je gepersonaliseerd hebt:

  • Etenswaren
  • Gepersonaliseerde kaarten en cadeaus

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na de besteldatum retourneren door de artikelen op te sturen naar:

Max Cadeaus
Hanzeweg 45B
7418 AV Deventer

Bij Max Cadeaus kun je heel simpel een kaart maken, of brievenbuscadeau personaliseren en versturen naar zoveel ontvangers als je wilt. Dat doe je zo:

  1. Kies een kaart of brievenbuscadeau en personaliseer deze met je eigen tekst
  2. Voeg het product toe aan je winkelmandje
  3. Selecteer het aantal die je wilt versturen in je winkelmandje
  4. Bij de stap bestellen en betalen geef je een eerste verzendadres op 
  5. De extra adressen kan je toevoegen in het veld notities

✉️ Stuur een e-mail naar klantenservice@maxcadeaus.nl
Maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur
We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

📞 0570 658084
Maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur

In de meeste gevallen voegt de afzender van de verrassing een naam toe aan de bestelling.

Mist deze informatie, maar ben je wel benieuwd?

Neem dan even contact met ons op via de mail klantenservice@maxcadeaus.nl of telefoon via 0570 – 658084. Het is belangrijk dat je dan jouw postcode, huisnummer of bestelnummer bij de hand hebt.

Wat belangrijk is om te weten is dat wij niet zomaar klantinformatie kunnen vrijgeven zonder directe toestemming van de afzender. We nemen echter met liefde contact op met de afzender om te vragen of zij zich bekend willen maken.

Geen zorgen! Je kunt bij ons ook grotere aantallen bestellen, ook als er tijdelijk niet genoeg voorraad zichtbaar is.

Onze producten worden allemaal met de hand samengesteld en vaak voorzien van unieke details. Dat maakt ze extra persoonlijk, maar ook dat we soms even moeten wachten op onderdelen zoals edelstenen, organza zakjes of kaartjes.

Daarom kan het voorkomen dat een deel van je bestelling op nabestelling geleverd wordt.

In dat geval:

  • Word je bestelling met voorrang verwerkt
  • Is de gemiddelde levertijd bij nabestelling 5 tot 10 werkdagen
  • Krijg je van ons altijd een bevestiging met een verwachte verzenddatum

Heb je een specifieke deadline (bijvoorbeeld voor een evenement of kerstpakket)? Laat het ons dan even weten bij je bestelling, dan denken we graag met je mee.

Voor nabestelde materialen zijn wij soms van leveranciers afhankelijk. Bulk bestellingen worden verwerkt in batches voor snelheid. Over het algemeen moet je rekening houden met 5 tot 10 werkdagen.

Heb je een deadline? Neem dan contact op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

Betalen

Het overgrote deel van de bestellingen worden door consumenten gedaan. Ben je een bedrijf en heb je de factuur nodig van je bestelling?

Neem dan even contact op met de klantenservice via de mail klantenservice@maxcadeaus.nl. Dan zorgen wij dat je een factuur per mail ontvangt.

Bezorgen

Over het algemeen geldt voor verzending

  • Binnen Europa een levertijd van drie dagen
  • Buiten Europa kan dit oplopen tot minimaal zes dagen.

Zorg er dus altijd voor dat je je cadeau op tijd verstuurt.

Brievenbuscadeaus en pakketten worden verzonden met een Track & Trace code. Je kan dan volgen wanneer een pakket is afgeleverd. Kleine cadeautjes gaan met de gewone post mee. 

Let wel. PostNL werkt op een aparte manier qua Track & Trace soms. Ze zetten vaak een brievenbuspakketje al op bezorgd op het moment dat de zending is afgeleverd bij het depot van de postbode zelf. Omdat een postbode geen handscanner bij zich heeft kan deze niet op bezorgd worden gezet op het moment dat hij hem in de brievenbus doet, daarom doen ze de bezorgdscan op het moment van afleveren bij het depot. De postbode heeft daarna nog 5 werkdagen om de zendingen daadwerkelijk te bezorgen in de brievenbus bij je klant. 

PostNL werkt op een aparte manier qua Track & Trace soms. Ze zetten vaak een brievenbuspakketje al op bezorgd op het moment dat de zending is afgeleverd bij het depot van de postbode zelf. Omdat een postbode geen handscanner bij zich heeft kan deze niet op bezorgd worden gezet op het moment dat hij hem in de brievenbus doet, daarom doen ze de bezorgdscan op het moment van afleveren bij het depot. De postbode heeft daarna nog 5 werkdagen om de zendingen daadwerkelijk te bezorgen in de brievenbus bij je klant. 

Wij verzenden met PostNL en de levertijd is 1 á 2 werkdagen

Wij bieden verschillende verzendopties aan via PostNL:

Nederland

  • Gratis verzending : kaarten en brievenbuscadeaus
  • €2,95: producten tot 20 gram
  • €3,95: producten tot 2 kilo
  • gratis verzending: vanaf € 30,- 

Kaarten en brievenbuscadeaus worden standaard verzonden zonder extra verzendkosten.

Andere landen

  • €1,90: producten tot 20 gram
  • €3,95: producten tot 50 gram
  • €5,70: producten tot 100 gram
  • €7,60: producten tot 350 gram
  • €9,50: producten tot 2 kilo

 

Hoewel ze altijd hun best doen, kan het helaas voorkomen dat leveringen via PostNL tot twee dagen na de bestelling vertraging oplopen.

Zodra je bestelling is geprint en verpakt geven wij deze over aan PostNL. Dit doen we maandag t/m vrijdag voor 17:00 uur. Wanneer de bestellingen zijn opgehaald hebben wij helaas geen invloed meer op de aankomsttijd. Daarom willen we je vragen om nog even geduld te hebben tot maximaal twee dagen na de verwachte leverdatum.

*Houd er alsjeblieft rekening mee dat PostNL geen pakketpost bezorgt op zondag en maandag.

Meer dan twee dagen geleden?
Neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via de mail klantenservice@maxcadeaus.nl. We kunnen je feedback dan doorgeven aan PostNL en zo snel mogelijk een oplossing voor je vinden.

Is de ontvanger niet thuis en past jouw verrassing niet door de brievenbus? Dan probeert de koerier het eerst even bij de buren. Is daar ook niemand thuis? Dan krijgt de ontvanger een briefje door de brievenbus voor een nieuwe bezorgafspraak.

Ja, dat kan zeker!

Houd er wel rekening mee dat de bezorging een dag langer duurt, vanwege de overtocht met de boot. Het is daardoor ook helaas niet mogelijk om je bestelling op zaterdag en zondag te laten bezorgen op de Waddeneilanden.